Cum isi bate joc Dedeman de clienti?

Posted on 08:08 by Tribuna Consumatorului

Acum trei ani, aparuse pe piata o soba cat de cat interesanta si, pentru multi, gata sa incalzeasca pe timp de iarna. Asa incat, Mihai C. s-a decis sa-si achizitioneze o astfel de soba. Pretul insa intrecea orice asteptari: aproape 13 milioane de lei vechi. Pe data de 27.10.2008, bacauanul a mers la magazinul Dedeman de la iesirea din Bacau, pe Calea Republicii si a achizitionat-o, pe baza facturii DED Nr. 2600112236. Nu a reusit cu bani in mana, ci cu ajutorul unui credit prin CEC (Cetelem). "Am platit in rate aceasta soba pana acum cateva luni, adica 36 de rate. Problema insa e alta. A functionat ireprosabil in iernile 2008,2009 si 2010. Anul acesta, cand sa o curat pentru a o pune in functiune, am constatat ca totul era ruginit in partea superioara, deasupra cuptorului. Era doar o tabla subtire, cum dealtfel e si toata soba. Am dat degeaba aproape 13 milioane de lei, acum nu o mai pot folosi. Intr-o noapte, cand am vrut sa dau foc, era cat pe ce sa mor intoxicat pentru ca scotea fum", spune Mihai C. Cat despre garantie, nici vorba. Soba nici nu are garantie. "Cu ce ma incalzesc acum? Cu banii pe care i-am dat pentru soba de la Dedeman faceam mai degraba o godina, mai ieftina si o aveam si acum". Omul nostru a incercat sa stea de vorba cu cei de la Dedeman, dar acestia din urma nici macar nu au vrut sa auda. Fotografiile sunt insa edificatoare si arata exact cum a ajuns un astfel de bun in 3 ani de zile, plus ca a fost vanduta si la un pret destul de piperat. Degeaba cei de la Dedeman se lauda cu produse de calitate, cand de fapt unele, ca aceasta soba, sunt de unica folosinta. Ce-ar spune fratii Paval daca societatea pe care o conduc ar fi actionata in instanta de clientul pagubit? (Ovidiu CONSTANTINESCU)

14 Response to "Cum isi bate joc Dedeman de clienti?"

.
gravatar
Dedeman Serviciul Suport Clienti Says....

Buna ziua,

Ne pare rau pentru cazul domnului Mihai C., iar in acest sens, prin decizia directorului general si a directorului de achizitii, a fost déjà solicitat un raspuns din partea furnizorului. Dupa ce primim raspuns de la furnizor, personal il voi suna pe domnul Mihai C. pentru a finaliza aceasta situatie in mod amiabil.
Referitor la situatia prezentata in articol va rugam sa prezentati cititorilor dumneavoastra detaliile care lipsesc, rezultate din discutia cu domnul Mihai C.:
- Acesta nu a luat legatura cu niciun angajat Dedeman pentru a-i spune de problema aparuta la soba;
- Verificand factura fiscala, reiese ca pretul sobei este de 1123,86 ron;
- Aceste sobe le comercializam cu Ghid de utilizare & Certificat de garantie, termenul de garantie fiind de 2 ani, daca sunt utilizate in conditii specificate in ghid;
Referitor la titlul articolului “Cum isi bate joc Dedeman de clienti?” si mentiunea “degeaba cei de la Dedeman se lauda cu produse de calitate, cand de fapt unele, ca aceasta soba sunt de unica folosinta”, credem ca afirmatiile sunt nedrepte fata de sute de angajati ai Dedeman Bacau care se straduie sa-i multumeasca pe clienti. Afirmatiile sunt nedrepte pentru ca:
- Comercializam mii de astfel de sobe de peste 5 ani, iar situatiile singulare nu pot fi generalizate la intreaga gama de produse Dedeman si nici la toate sobele comercializate.
- Din magazinul Dedeman Bacau cumpara lunar mii de clienti, majoritatea dintre acestia fiind multumiti de achizitiile facute. Acest lucru nu inseamna ca nu apar situatii problematice, care daca ajung la cunostinta noastra, dorim sa le rezolvam. In acest sens, clientii pot inregistra sesizari atat in magazin cat si sunand la 0234.525.525, sesizari care primesc un numar si sunt atent monitorizate pentru a fi rezolvate. Din pacate, domnul Mihai C. nu ne-a semnalat in niciun mod problema.
Va multumim pentru dreptul la replica.
Cu stima,
Marioara Dospinescu
Coordonator Serviciul Suport Clienti
0234.525.525

.
gravatar
un client Says....

da sunteti niste banditi voi cei de la dedeman si eu am luat niste lucruri nu conteaza si cand am vazut ce calitate au dupa numai o jumatate de an.....imaginativa ......hotilor ce sunteti........

.
gravatar
Unknown Says....

Eu sunt foarte mulțumită de achizițiile făcute din Dedeman Baia Mare.

.
gravatar
Unknown Says....

Trebuie sa tineti cont ca Dedeman ( ca multe alte supermarketuri) comercializeaza mii de produse - pentru toate buzunarele . Din pacate marea majoritate sunt si chinezarii ieftine si de proasta calitate, dar NU e vina magazinului, asta cerem noi clientii, asta ne dau ei...
Iar despre soba domnului , trebuie sa inteleaga ca este FOARTE OK, toate produsele tin cat este garantia, este NORMAL, asta inseamna societate de consum, altfel ne intoarcem la subsistenta, sa traim cu un minim de produse un maxim de timp. TREZITI-va , asta este capitalismul cu venituri si profituri... faceti si voi produse vandabile si veti avea bani de sobe.
Dedeman este un FOARTE BUN exemplu de super-magazin, promoveaza multe produse ROMANESTI si este atent la plangerile fratilor romani, nu ca alti straini.

.
gravatar
Unknown Says....

Cumperi un lucru si la livrare il aduc spart garantii nu au in realitate

.
gravatar
Unknown Says....

Cumperi un lucru si la livrare il aduc spart garantii nu au in realitate

.
gravatar
Unknown Says....

Cumperi un lucru si la livrare il aduc spart garantii nu au in realitate

.
gravatar
Unknown Says....

Luni 24.08.2015 am fost in Dedeman pentru a se inlocui un invertor sudura Telwin force 165 pe care l-am achizitionat,dar sa incepem cu inceputul.
In data de 22.08.2015 sambata,am fost in Dedeman de unde am achizitionat acest invertor,la indemul celui de pe raion,desi am vazut alt aparat care avea aceleasi specificatii dar la jumate de pret insa era Panzer.
In data de 23.08.2015 adica duminica seara m-am pus sa-l ansamblez pentru luni, adica sa-i montez clestii si sa dau doua afturi, sa vad cum merge,si surpriza,Mecedesul,ca asa mi la recomadat cel de pe raion iar celalat era Dacia,nu mai mergea,in loc sa sudeze lipea electrozii.Bineinteles fiind seara,magazinul era inchis, asa ca a ramas ca luni inloc sa ma apuc de treaba sa ma duc sa il inlocuiasca.Acum incepe tarasenia ca cei din magazin au constatat ca nu suda decat cu un tip de electrod din toata gama care era specificata ca ar trebui sa sudeze,si ca nu pot sa mi-l inlocuiasca si numai sa-l trimita in service.A inceput sa-mi creasca tensiunea,le-am explicat ca eu am cumparat aparatul ca sa sudez cu el azi nu sa-l trimit in service,si sa il inlocuiasca cu altul pentru ca eu am nevoie de el.Nu au vrut cu nici un chip sa il inlocuiasca,am sunat si la protectia consumatorului care mi-a spus legea trunchiata,adica am dreptul sa solict aducerea aparatului in coditiile de baza, atat.Daca am vazut ca nici legea nu e de partea me am acceptat si am trimis aparatul in service,insa se pare ca cei de la opc protejeaza magazinele nu consumatorul.Nu e normal sa cumpar un produs nou si a doua zi sa-l trimit in service,acel este deja un produs la mana a doua cumparat la pret de produs bun.Se pare ca cei din Dedeman pot sa vanda orice si sa nu suporte nici o consecinta,iar opc este o organizatie guvernamentala,creata pt. ca acei oameni ,,saraci"sa aiba si ei un salariu.

.
gravatar
Unknown Says....

Nu stiu ce ati patit voi dar eu sunt multumit de acest magazin din valcea eu numai de acolo fac cumparaturi fie bucatarie gresie sobe sunt fiarte multumit cum spune si domnu de mai sus pentru toate buzunerele dar tinand cont de patania domnului. Cu aparatu rusine celor de la opc trebuia sa anlocuiasca marfa cei de la magazin ca banuiesc ca avea garantie

.
gravatar
lîlîlî Says....

Asta am pățit și eu recent: la Dedeman Valea Cascadelor, București, un angajat a lăsat un client sa care singur 1 tona de gresie, cu un cărucior!!!!!

Vă bateți joc de noi, sau cum?

.
gravatar
Unknown Says....

Eu mi-am făcut casa cu toate produsele din Dedeman Timișoara,eu sunt multumita,orice produs se distruge odată,chiar dacă-i de firma s-au la comanda,dedemam e pentru orice buzunar,nu vă obligatoriu nimeni să cumpărați de acolo părere personală!

Leave A Reply