Cum te arunca banca in mainile recuperatorilor fara sa te notifice

Posted on 06:00 by Tribuna Consumatorului

Zilele trecute, domnul George Tanasescu s-a adresat revistei noastre pe adresa de mail tribunaconsumatorului@gmail.com cu urmatoarea sesizare:

Buna ziua,
Am si eu un credit ipotecar la BCR. La safarsitul anului trecut, datorita unor probleme financiare (mi-am pierdut locul de munca in acel moment) am strans 2 luni restanta la acel credit. Cand ma apropiam de a 3-a luna am fost sunat de banca, sa fac o plata sa scad ca numar de zile. Am strans ceva bani si am achitat 400 de euro din cei 450 cat era rata. Din cauza ca nu am platit 450, banca a mers cu numaratu zilelor inainte, strangand 90. In ziua de 29 decembrie, banca a cedat creantele catre SC Suport Colect SRL, fara ca eu sa fiu instiintat de acest fapt, sau macar sa fiu avertizat ca acest lucru se intampla. In luna ianuarie am ajuns la zi cu platile, asa cum sunt in momentul de fata (am reusit sa ma angajez). Pe data de 27 ianuarie am primit o notificare prin posta (o scrisoare aruncata in cutia postala) cum ca eu, nu mai am contract cu BCR, si ca ei nu mai raspund de dosaru meu. Am sunat la firma care a preluat contractul, si mi s-au spus 3 variante:
1. Sa achit tot creditul acum (45.000 euro)
2. Sa imi imparta creditul in rate egale timp de 1 an de zile
3. Sa platesc 600 de euro pe luna, iar in a 12-a luna sa achit diferenta.
Nu imi pot permite niciuna din aceste variante. Am fost imformat ca am sa fiu cautat, sa merg sa semnez un acord cu aceasta firma, in saptamana care urmeaza. Intrebarea mea este: daca eu voi continua sa imi platesc ratele la timp, fara a semna un acord cu aceasta firma, au dreptul sa ma evacueze? Au dreptul sa obtina un ordin de executare silita? Am semnat totusi un contract de crditare cu BCR pe 25 de ani, nu pe 1 an cu aceasta firma.Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac. Va multumesc pentru timpul acordat.

No Response to "Cum te arunca banca in mainile recuperatorilor fara sa te notifice"

Leave A Reply