Cum isi bate joc Dedeman de clienti?

Acum trei ani, aparuse pe piata o soba cat de cat interesanta si, pentru multi, gata sa incalzeasca pe timp de iarna. Asa incat, Mihai C. s-a decis sa-si achizitioneze o astfel de soba. Pretul insa intrecea orice asteptari: aproape 13 milioane de lei vechi. Pe data de 27.10.2008, bacauanul a mers la magazinul Dedeman de la iesirea din Bacau, pe Calea Republicii si a achizitionat-o, pe baza facturii DED Nr. 2600112236. Nu a reusit cu bani in mana, ci cu ajutorul unui credit prin CEC (Cetelem). "Am platit in rate aceasta soba pana acum cateva luni, adica 36 de rate. Problema insa e alta. A functionat ireprosabil in iernile 2008,2009 si 2010. Anul acesta, cand sa o curat pentru a o pune in functiune, am constatat ca totul era ruginit in partea superioara, deasupra cuptorului. Era doar o tabla subtire, cum dealtfel e si toata soba. Am dat degeaba aproape 13 milioane de lei, acum nu o mai pot folosi. Intr-o noapte, cand am vrut sa dau foc, era cat pe ce sa mor intoxicat pentru ca scotea fum", spune Mihai C. Cat despre garantie, nici vorba. Soba nici nu are garantie. "Cu ce ma incalzesc acum? Cu banii pe care i-am dat pentru soba de la Dedeman faceam mai degraba o godina, mai ieftina si o aveam si acum". Omul nostru a incercat sa stea de vorba cu cei de la Dedeman, dar acestia din urma nici macar nu au vrut sa auda. Fotografiile sunt insa edificatoare si arata exact cum a ajuns un astfel de bun in 3 ani de zile, plus ca a fost vanduta si la un pret destul de piperat. Degeaba cei de la Dedeman se lauda cu produse de calitate, cand de fapt unele, ca aceasta soba, sunt de unica folosinta. Ce-ar spune fratii Paval daca societatea pe care o conduc ar fi actionata in instanta de clientul pagubit? (Ovidiu CONSTANTINESCU)